Disszidálás!

Kimegyünk, megnézzük ott milyen, összefoglaljuk nektek a legfontosabb történéseket, tudósítunk Jakab fejlődéséről, bemutatjuk a kis különbségeket, mi az ami fog itthonról hiányozni, mi az ami nem.

Archívum

HTML

Betegség és a négy generáció

2008.10.04. 22:10 | gergoba | Szólj hozzá!

Jót és rosszat egyaránt hozott a hétvége, és még vasárnap ráadásul hátravan, főleg az utóbbiban bővelkedtünk sajnos. Amint azt korábban írtam, heves megfázás let úrrá rajtam...

  ... így, tartva attól, hogy a többiekre is átragad, elkülönítve aludtam, maszkot hordtam stb, de a mostani állás szerint épp anyuka is kezdi fújni az orrát.

Szóval nagyon izgulunk, hogy ne kapják el, hiszen ők még gyógyszert sem szedhetnek, az alvásról pedig végképp lemondhatnak, amiből ma sem volt túl sok, napközban szinte semmi, most 10kor is épp tisztábarakásra kerül.

A srácokkal sem tudtam találkozni, muszáj voltam a kocsmát lemondani, épp akkor tetőzött a kórság, pedig egyrészt rég találkoztunk, másrészt sokára fogunk...

Viszont voltunk nagyinál, aki már egy hónapja dédnagyi, persze attól függ, ki honnan nézi. Ugyan Jakab és közte több, mint kilencven év van, mégis sokban hasonlítanak. Például egyiküknek sincs mobilja, vagy skype felhasználóneve, vagy mindketten egy kicsit nehezen járnak.

Tehát balról jobbra: dédnagyi, nagypapa, anyu, végül a youtube-sztár férfiszépség: Jakab.

A bejegyzés trackback címe:

https://nszk.blog.hu/api/trackback/id/tr44696501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása