Disszidálás!

Kimegyünk, megnézzük ott milyen, összefoglaljuk nektek a legfontosabb történéseket, tudósítunk Jakab fejlődéséről, bemutatjuk a kis különbségeket, mi az ami fog itthonról hiányozni, mi az ami nem.

Archívum

HTML

Az expedíció egyik fele elindult

2008.09.07. 18:54 | gergoba | Szólj hozzá!

Na sziasztok Oberhausenből.Amíg otthon 36 fok van és hetek óta nincs eső, addig itt 9 fok és durva zápor fogadott.A montenegrói taxisofőr szerint ez 4 hete így megy. Whatever, nem nyaralni jöttünk, hanem világot megváltani.Jakab szépen fejlődik. Rájöttünk, hogy ugyan a napi rutin…

Hazajöttünk + jpeg overflow

2008.09.06. 20:09 | gergoba | Szólj hozzá!

Hazajöttünk, kiegészült a család, nagy volt az öröm! Egy pillanatra tudtunk csak szusszanni, megemlékezni a nagy napról egy kis ajándékkal, már jött is a jelzés, hogy mostantól egy picit másképp lesz, de utána hamar megegyeztünk Jakabbal a feltételekről: ha gondja van, szóljon,…

Köszönet

2008.09.05. 06:06 | gergoba | Szólj hozzá!

Köszönjük mindenkinek a sok segítséget, gratulációt, látogatást, ajándékot, ebédet, fuvart!

Új élet a rendszerben

2008.09.04. 22:43 | gergoba | Szólj hozzá!

Amint azt a korábbi beharangozóban beharangoztam, röviden összefoglalom, mi az, amit akkor csinálok, amikor nem a kórházban vagyok. Szerelmünk gyümölcse, Jakab, bizony állampolgár is, egyúttal adóalany, TB-user és KZSV-donor. Ez az alábbi rohangálással jár (biciklivel): Egyszeri…

Az első elmaradt home-videók

2008.09.04. 21:11 | gergoba | Szólj hozzá!

Bámulatosan fejlődik a gyermek. Mamája is szépen gyógyul. Az udvarias kiszolgálásnak köszönhetően az evéssel sincsen semmi gond, nem úgy a már átalakult étellel. De erről majd később. Kinga - műszaki-logisztikai okokból kifolyólag - még nem mutatkozott a blogon Jakabbal, …

Hogy volt

2008.09.03. 09:42 | gergoba | Szólj hozzá!

Na szóval, tisztára kivagyunk mindketten Kingával az örömtől, ő még a fájdalmaktól egy kicsit plusban mégjobban kivan. Most szerda reggel van, szóval már másfél napos, Kinga mondta, hogy ma reggel születetteket eléggé lefitymálva nézegeti és mintha a "dedó…