Disszidálás!

Kimegyünk, megnézzük ott milyen, összefoglaljuk nektek a legfontosabb történéseket, tudósítunk Jakab fejlődéséről, bemutatjuk a kis különbségeket, mi az ami fog itthonról hiányozni, mi az ami nem.

Archívum

HTML

kép nincs - infó van

2008.09.08. 20:51 | gergoba | Szólj hozzá!

Otthon maradt a letöltőkábel, ezért képekkel csak a hétvégén frissülünk. Nem mintha túl sok látványos érdekesség volna az első nap, de azért néhány állomását ennek a nem is annyira jelentéktelen napnak megörökítettem.

Reggel a kínai taxisoförnőnek bedöglött a navigációja, így a normál 10 perc alatt fél óra volt beérni, a kollegáját is hívogatta, hogy mégis mi a túró van, de az meg nem hívta vissza, így vicces köröket írtunk le ronda helyeken. Pedig a merdzsó zsír új volt. A végén még alkudoznom kellett, mert a teljes árat ki akarta velem fizettetni. Nooormális??

 

Bent aztán mindenki gratulált Jakabhoz, ment minden, minta az ágybaszarás karikacsapás. Kiderült, hogy még épp jókor érkeztem, mert a bizonyos illető, akinek a helyét átveszem, már csak ezen a héten van, így nem árt ha első kézből tudom meg a legfontosabbakat.

Miután megkaptam az autót, elmentem regisztráltatni magam a városházán egyúttal kértem egy Lohnsteuerkarte-t, ez az adókártya, aminek alapján a cég majd belövi a nettót. Mivel itt családi adózás van, nagyon nem mindegy, hogy az ember hanyadmagával él. Ebből a szempontból sem árt, ha az expedíció másik fele minél előbb követ. 87-es szám ment be, amikor számot húztam, egy Óra múlva kész is voltam a 122-esemmel. 

Közben a Personalabteilung megtalálta a 2000-ben megkapott biztosítási számomat. Ezt akkor adták Münchenben, amikor a Sausalitos egyik ígéretes pincéreként dolgoztam. Szuper, hogy ezt a 4 hónapot is beleszámítják majd a nyugdíjba.

Kell még valamelyik TB-szolgáltató közül is választani, itt több van, de nagyjából mind ugyanannyit kér, január egytől meg törvény szabja meg, hogy mennyi lesz mindegyiknek egyformán. Én a DAK-hoz megyek, mert ők a legnagyobbak, már korábban is ott voltam, és amúgy tökmindegy is. Kingáék "mitversichert"-ek, azaz, nekik is érvényes az enyém.

Ja a jelenlegi szállás nem rossz, de majd cserélni kell, mert a szállodai suite nem alkalmas egy háztartás futtatásához (running).

Kell még egy Girokontó, hogy folyjon a zsé, és készen is vagyunk.

Hogy ne legyetek teljesen kép nélkül, itt van néhány mai felvétel arról, akiről az egész város beszél. (Tényleg, Feri, Bertáról hogy a túróba nem kaptunk még képet?)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nszk.blog.hu/api/trackback/id/tr30654570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása